Produženje .RS domena (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Ugrožavajuči Sistem - RNIDS API
  • Zbog problema sa RNIDS-ovim API-jem trenutno ne radi produženje .RS domena. Kontaktirali smo tehničku službu RNIDS-a i čim bude otkriven problem objavićemo ga ovde.

  • Datum - 12.04.2016 20:57
  • Zadnja izmena - 20.04.2016 05:49
DDOS napad (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Ugrožavajuči Server - internetskerco.com
  • Update:
    Zbog velikih razmera napada odluka data centra je da server bude isključen naprednih 3-5 dana dok ne prođe napad. Pošto bi ovakva odluka nama i našim klijentima donela još veću štetu odlučili smo da pokrenemo novi server i na njega premestimo sve sajtove koji nisu pod napadom koristeći podatke poslednjeg kompletnog backup-a 20-og marta. Izvinjavamo se svim klijentima na ovakvom razrešenju.

    Poštovani klijenti,

    U toku je DDOS napad na mrežnu infrastrukturu u kojoj je server skerco. Administratori rade na blokiranju IP adresa sa kojih dolazi napad i čim stanje bude normalizovano vratićemo server online. Do tada na ovoj stranici možete da pratite novosti a pitanja nam šaljite kao i do sada na [email protected]

    H
    vala na razumevanju

  • Datum - 26.03.2016 12:37
  • Zadnja izmena - 30.03.2016 09:01
Server internetsonata.com je nedostupan (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Web server je popunio sve slotove sa posetiocima koji su pristupali sajtovima na serveru a nije kasnije sam oslobađao. Administratori su ručno oslobodili slotove i pustili da se ponovo aktiviraju servisi (web, mail, ftp...) i onda se stanje vratilo u normalu.

    Ne verujemo da će se ponoviti jer nije bilo inicirano nekakvim opterećem server ili bilo šta slično. Žao nam je što nas je zadesilo u ponedeljak ujutro jer je tada najveća gužva.


    ***********************************************************

    Server je sada online i sajtovi se prikazuju normalno. Ako primetite problem pošaljite nam prijavu na podrska [et] ipplushosting.com

    ***********************************************************

    Administratori su pronašli problem da je puno zahteva ostalo otvoreno,  atrebalo je da se završe i zatvore, i time zablokiralo server. Otvoreni zahtevi će ručno biti ukinuti i već se krenulo sa pokretanjem servisa.

    ***********************************************************

    Administratori rade na rešavanju problema i uskoro očekujemo informaciju o tome koliko bi mogao da potraje prekid

    Hvala na razumevanju

  • Datum - 27.04.2015 08:37 - 27.04.2015 11:51
  • Zadnja izmena - 27.04.2015 15:10
Update sistema (Rešeno)
  • Prioritet - Slab
  • Poštovani korisnici,

    Izvinjavamo se na prekidu u radu, nakon jučerašnjeg update-a danas kada je opterećenje veće pojavili su se problemi u pristupu hard diskovima. Proizvođač kontrolera nam je sugerisao da uradimo malo obimniji update da bi svež softver bio kompatibilan sa ostatkom sistema. 

    Treudimo se da što pre osposobimo server i svi administratori trenutno rade na tome. Čim bude promene odmah ćemo Vas ovde obavestiti.


    Server se stabilisao i sada već više od sat vremena radi bez ikakvih problema. Ako primetite nešto slobodno nam javite na [email protected]

  • Datum - 30.11.2022 13:46 - 26.03.2015 22:31
  • Zadnja izmena - 06.04.2015 09:04
Kvar na hard disku (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Naši tehničari su otkrili da je jedan hard disk otkazao i zamenili ga novim. Trenutno se sinhronizuju podaci sa ispravnim diskom pa se oseti da server radi malo sporije. Do kraja dana će sinhronizacija biti gotova.

    Hvala na strpljenju.

  • Datum - 11.02.2015 16:43 - 11.02.2015 22:51
  • Zadnja izmena - 11.02.2015 16:45
Server se restartuje (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Server je trenutno pokazuje veliku aktivnost koju nije bilo moguće istražiti pa smo rešili da restartujemo operativni sistem. Uskoro ćemo moći da nastavimo sa pronalaženjem problema.

    Hvala na strpljenju.

  • Datum - 11.02.2015 14:22 - 11.02.2015 16:43
  • Zadnja izmena - 11.02.2015 14:25
Mrežni napad na server internetsonata.com (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Trenutno su veze u prekidu i manje od 20% konekcija uspe da prođe do servera. Kontaktirali smo mrežne administratore i čekamo uskoro njihovu reakciju.

    Update u 17:00: Server radi bez prekida i svi servisi su aktivni. Potvrđeno je da imamo problem u internet konekcijama servera i dalje čekamo administratore mrežne u data centru da reše problem.

    Update u 18:11 - Još uvek radimo na rešavanju problema. Izvinjavamo se svima koji imaju naloge na serveru internetsonata.com jer ni sajtovi niti email još uvek nisu dostupni.

    Update u 19:00 - Mrežni administratori su utvrdili da se radi o mrežnom napadu i zajedno radimo na eliminisanju saobraćaja koji pravi problem.

    Update u 21:15 - Stanje se dosta normalizovalo ali se na mreži i dalje vidi dosta paketa koji prolaze firewall. Zbog toga stanje i dalje ostaje otvoreno

    Update u 21:40 - Blokirali smo sav zlonameran saobraćaj ka serveri i stanje se polako normalizuje

  • Datum - 10.11.2014 16:35 - 10.11.2014 21:40
  • Zadnja izmena - 10.11.2014 21:40
Web server na internetsonata.com (Rešeno)
  • Prioritet - Srednji
  • Web server sa serveru internetsonata.com je trenutno nedostupan i administratori već rade na rešavanju problema. Mejlovi i MySQL baza rade bez problema.

    Uskoro se javljamo sa novim informacijama

    30.10.2014 Update: Svi sajtovi su opet online a uzrok prevelikog opterećenja ćemo ispitati u narednih nekoliko dana jer trenutno nema očiglednih parametara.

    03.11.2014 Update: Server je 2 dana bio stabilan sa samo povremenim pikovimavećeg opterećenja. Pošto vikendom ima dosta manje saobraćaja nastavljamo sa nadgledanjem narednih nekoliko dana.

    04.11.2014 Update: Pronašli smo da je /tmp particija imala grešaka u file system-u. U toku prethodno noći smo oborili sistem i izvršili proveru particije i sada više nema grešaka. Igleda da više nema problema ali će server internetsonata za svaki slučaj i dalje biti pod monitoringom.

    05.11.2014 Update: Problem je rešen čišćenjem Opencart tabela

  • Datum - 31.10.2014 13:00 - 05.11.2014 08:39
  • Zadnja izmena - 05.11.2014 08:45
Prekid u radu servera internetsonata.com (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Prekid u radu servera: Node 188, s5-Amsterdam, internetsonata.com

    Nedostupni servisi: HTTP (web), email, MySQL, FTP, SSH

    Server je postao nedostupan. Tokom prekida konekcije prema serveru ne mogu biti obrađene.

    Trenutno smo restartovali server i sada se učitava operativni sistem.

    Unapred se izvinjavamo na prekidu. Čim budemo dobili nove informacije od administratora odmah će biti objavljene

    =====================================================

    Update: Trenutno svi servisi rade bez problema

  • Datum - 04.08.2014 20:20 - 04.08.2014 21:06
  • Zadnja izmena - 04.08.2014 21:08
Problemi sa slanjem email-a (Rešeno)
  • Prioritet - Kritično
  • Poštovani korisnici,

    Došlo je do problema sa slanjem poruka sa servera sonata1 usled nekoliko najverovatnije slučajnih grešaka naših korisnika u poslednjih nekoliko dana. Jedan za drugim 8 korisnika je zarazilo svoje računare trojancem (vrsta virusa) koji je automatski slao poruke na nebrojano adresa. Ovakva, inače nedozvoljana, aktivnost je rezultirala da se server sonata1 našao na crnoj listi SpamCop-a zbog čega Vaše poruke server primaoca odbija da primi jer ih unapred smatra za spam poruke. Prvih nekoliko zaraženih korisnika smo vrlo brzo otkrili, zajednički rešili problem i nakon toga obavestili SpamCop. Oni su takođe brzo reagovali i uklonili server za crne liste ali pošto se problem ponovio nekoliko puta SpamCop, po svojoj proceduri, nam je na neko vreme uskratio pravo da dobijemo ekspresno brisanje sa liste. Server će biti pod stalnim njihovim nadzorom i na osnovu parametara koje nadgledaju će automatizovati naredno brisanje sa crne liste u roku od 18h.

    Problem se manifestuje tako što poruke koje šaljete neki serveri promaoca (oni koji vrše proveru na SpamCop-u) će ih odbiti o čemu ćete dobiti obaveštenje. Primanje poruka se vrši nesmetano. Privremeno poruke možete poslati preko Vašeg internet provajdera, pošto za svaki internet priključak kod naših operatera dobijate barem jednu email adresu. Čim se situacija normalizuje na ovoj istoj stranici ćete videti obaveštenje i tada možete da nastavite sa normalnim radom.

    Molimo sve korisnike da redovno čiste svoje računare najsvežijim antivirus programima kako zbog Vaših ličnih podataka tako i zbog posledica koje utiču i na ostale korisnike email naloga na istom serveru.

    Izvinjavamo se korisnicima koji nisu odgovorni za nastalu situaciju.

    Za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju i molim Vas da nam pitanja šaljete na adresu [email protected]

    Administrator
    Dušan Marjanović

  • Datum - 17.04.2014 15:16
  • Zadnja izmena - 24.04.2014 13:42